p/s : header yang terlalu simple. macam budak - budak. HAHA tak reti buat header lah! xD

7 October 2014

Wow... what is so wow?

assalammualaikum and good evening u guys...

ececewah. sejak bila pulak aku pandai speaking lelebih? hmm. saje je. apa hal? tak boleh ke? nak aku bagi penumbuk? dush dush dush haiyarkkk ehehek.

ok maafkan aku kerana menjadi tak waras. sebenarnya kan, aku baru je download apps for blogger. it means blogger for android. jadi, lepas ni tak adalah aku susah payah nak update blog guna laptop aku yang selalu sangat hang and lembab macam siput khinzir tu. yes, terlalu lembab sehinggakan aku nak campak laptop tu ke dinding, lepas tu aku nak pijak pijak dia dan dan dan aku nak bakar dia macam aku bakar sampah. hah tengok tu, aku mencarut! sorry again :'(

yeah apps ni memudahkan aku sangat sangat. so lepas ni bolehlah aku update selalu kan dan no more excuses. whatta so wow! heeeee ngeeee.

ok that's all. kbye.

p/s: another upcoming dinner

No comments: