p/s : header yang terlalu simple. macam budak - budak. HAHA tak reti buat header lah! xD

28 November 2012

Habis Sudah Espiyemm

dengan nama Allah yang Maha Agung...

selamat tinggal sekolah, muah, muah :*


yeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!

muahahaha tak tergambar rasanya bagaimana perasaan aku pabila ketua pengawas berkata, "Masa menjawab sudah tamat. Sila berhenti menulis." nak tahu tak apa perasaan aku masa tu? rasa macam nak joget tarian zapin je. hampir sebulan tahan azab SPM ni. dan hampir sebulan jugak tidur aku tak pernah nak nyenyak. setiap malam tidur dengan buku. bilik dah bersepah dengan buku-buku.

dan hari ni, oyeah bebeh. bersama dengan sahabat handai, kitaorang pekena kuew tiau tiau goreng dekat warung belakang sekolah bila tamat jawab paper Prinsip Perakaunan yang susah tahap gaban.

okeh tu je aku nak cakap, tak ada idea sangat nak taip panjang-panjang. almaklumlah dah tua bangka. EH?

bye.

No comments: