p/s : header yang terlalu simple. macam budak - budak. HAHA tak reti buat header lah! xD

25 October 2012

Majlis Graduasi

dengan nama Allah yang Maha Agung...



assalammualaikum dan selamat sejahtera. saya rasa sungguh berbangga sekali dapat duduk satu sekolah dengan Najwa Latif. EH?

okeh, okeh, tak memasal pula... pada tarikh 24 September, iaitu semalam, majlis graduasi a.k.a graduation day telah diadakan. sungguh mengantuk. memang mengantuk, sumpah aku cakap. lagilagi waktu professor dari mana entah yang dijemput hadir dalam majlis tu berucap. mortar board kat atas kepala aku tu dah senget benget. beliau berucap ibarat pengetua sekolah aku sendiri berucap masa perhimpunan hari Isnin. peh punya lama dia membebel sampai aku yang kat belakang dah ngorok.

jubah yang dipakai dahlah beso gedabak. dengan pakai jubah yang gedebeh tu, nampaklah tubuh aku ni gemuk pendek. macam pakai baju tidur kelawar. tak macam pelajar tingkatan lima. aku rasa macam budak darjah enam. betul aku ni 17 tahun? pendeknya aku, cian.



yeyeh, sy dah graduate. selamat tinggal sekolahku, muahmuah



di dalam dewan yang serba serbi indah


pEnDeK tUcK cAyEw *meme*



sorry, muka kawan huahua

apabila sudah habis prof tu membebel kat atas pentas, tiba lah pula acara penyampaian sijil kepada para graduasi. masa tu agak gementar sedikit sebab nak naik atas pentaslah katakan. dah tu, kena pandang muka prof tu, lepas tu kena pandang kamera pulak. muka kena bajet ayu bila pandang kamera. kang kalau buat muka duckface, habis menyesal sampai mati. retak frame nanti. 

alhamdulillah, muka aku bajet macam mak jemah bila posing maut depan kamera sewaktu aku terima sijil kat atas pentas. tapi tak tahulah hasilnya nanti. huhuhu. dan... sewaktu giliran Wawa naik ke atas pentas pula, prof tu bagi special kata sokongan kat dia. amboi. pilih kasih. tak adil. hm...

ok itu saja untuk post pada kali ini. muchos gracias. ayammo.

1 comment:

Miss Xyz said...

untunglerw dah graduate, mesti lepas ni rindu sekolah :P