p/s : header yang terlalu simple. macam budak - budak. HAHA tak reti buat header lah! xD

2 October 2012

Gundah dan Gulana

dengan nama Allah Yang Maha Agung...



bismillahhirrahmannirrahim.

Aku sembunyikan gulana-gundah
Segalanya kan berubah
Dengarkan apa yang ku mahu luah



ceh, gundah gulana. ya, memang di kala waktu ini aku merasakan diri aku dalam keadaan yang tidak tenang. sebab apa mungkin? hmm, trial spm. disaster, disaster... and disaster.


tak mahulah aku luahkan mengenai keputusan trial yang tak berapa nak 'best' sangat tu. menyesal, sungguh menyesal. tak dapat nak digambarkan dengan kata-kata yang sungguh menyedihkan gitu. kini, tinggal lagi sebulan sahaja. wooh, sebulan je der. sebulan nak apa? sebulan lagi nak kahwin? gatalnya kau fikir perkara yang tinggi melangit tu. tu tunggu 5 tahun lagi ya?


rasa macam tak ada mood nak karang. tapi tak apalah, sekadar nak menambah bilangan post sudah memadai.  lagipun sudah lama aku tak jenguk blog aku yang dah terlalu usang ni. T.T


oklah, bye.






No comments: