p/s : header yang terlalu simple. macam budak - budak. HAHA tak reti buat header lah! xD

26 January 2012

Propaganda si Kyo





run, run, run baby!!! awat lari boncet ni berlari-lari seperti dikejar hantu kak limah balik jedah??? okeh, hari ni aku memang tergesa-gesa gila mcam lelaki boncet ni. spesies dua kali lima lah sebab aku ni boncet jugak HAHA. hm hm hm~


semua kerja sekolah kena siapkan sebelum naik sekolah bila tamatnya cuti raya tahun baru cina. kenyang aku makan limau mandarin satu kotak. dah memang peveret aku katanya. baru tadi aku siapkan kerja Sejarah. cuma salin nota dah siapkan modul je. sambil tu selak-selak sikit nota addmath yang cikgu tuisyen bagi semalam.


bila dah siap semua segala urusan kerja yang berlambak, aku termenung jap sambil korek hidung. aku tengok adik aku tengah syiok bukak facebook. hmm, tak boleh jadi. aku terus rampas. gi mampoih ar dia nak melalak ke melaung. bila dah bukak facebook, aku mula dah bosan. bosan tengok status yang jiwang-jiwang. sak + fakk. then, aku bukak Youtube.


dah shortcut terus je lah, malas aku nak taip-taip panjang ni. okeh, tengah syok aku layan Youtube... aku terpandang satu video yang bertajuk KP | Kotor 2.0. tengok tittle pun dah lain. so, aku bukak sat.


     
                                                                                      

aku tengok mula-mula, dah tertimbul kat kepala otak aku. huh, budak u. start je video tu, aku terdengar suara sengau jahanam mana entah yang sebut perkataan 'Kyooooo~ Propagandaaaaa ahhh~' HAHAHAHA. layan punya layan video ni sambil ketawa terkentut-kentut, tetiba aku tertengok satu makhluk tuhan paling kurus dalam video tu. abang AKU! baru aku perasan tempat dalam video ni kat UiTM Lendu, Alor Gajah kat Melaka. eh jakun sekejap... ahaha.

mari aku bagi diskripsi bagi pembuat video ni



About
Kyopropaganda adalah malaysia youtuber, segala urusan serius dari segi promosi,graphic design,editing,videographer dan art work boleh berurusan di kyopropaganda@gmail.com
Description
Nabil Ifwat (kyo) - available for Graphic Designer/Videographer/Editing
Ameerul Affiq(chulat)-available for Photographer/Videographer/Graphic Designer
Biography
Kyo Propaganda is a Malaysian Youtuber started spread his own weird propaganda through video since 2009. He start this activity with his roomate, name Chulat Skywalker and borrowing his friends DSLR camera to filming funny and parody video for Malaysian's.

His artwork was being accepted by Malaysian viewer and his channel now being spread among malaysian Bloggers.
Awards
2# Xpower Cafe TVC contest
3# Malaysian Most Awesome Youtube Channel
1# KRAFT best music video award
1# KRAFT most Favourited music video award
Personal Information
For more info and business contact us at :

kyopropaganda@gmail.com

www.youtube.com/kyopropaganda
Email
kyopropaganda@gmail.com
Website

p/s: Copy paste from Facebook!


















mereka ni memang best dalam buat video di youtube, cuma adalah sesetengah video tu dikutuk-kutuk lebih oleh para penonton yang lain. tak semua orang sempurna bukan? adat manusia memang macam tu, tak semua kita buat tu baik je kan, ada yang buruk juga. kesilapan masing-masing. jadi, saja je aku nak promote KYO Propaganda ni. aku suka Kyo ataupun Nabil Ifwan ahak-ahak. kiut lah mamat kedah ni ahahaha.
kbai.




p/s : Aku takkan bagitahu mana satu abang aku dalam video tu. HAHA

4 comments:

hamzah ian said...

kp mmg cool. semua video superb

Hidayah Delilaz said...

thank u hamjah sudi komen haha :D

snf said...

mmg terbaeklah.heheh.pandai tol depa wat video noh:-)

Hidayah Delilaz said...

hak ah memang pandai snf superb2 heee