p/s : header yang terlalu simple. macam budak - budak. HAHA tak reti buat header lah! xD

30 December 2011

Selamat Tinggal 2011

assalammualaikum dan salam sejahtera kawan-kawan... serta salam satu malaysia.




hari ini penamat bagi tahun 2011. tahun yang tak seberapa gempak bagi aku, hahaha... tak banyak peristiwa yang menarik berlaku tahun ni. tahun ni banyak tarikh yang cantik. aku cuba nak buat sesuatu benda pada tarikh tu. contohnya macam 11.11.11. tapi hampeh, aku tak tahu nak buat apa pada hari tu. hari tu berlalu seperti hari-hari biasa. pfft.


semalam, 30.12.11... aku akan ingat tarikh tu. hoho, malulah aku nak cakap. azam 2011 banyak yang tak tercapai dan tak dilaksanakan. haha dah memang sikap aku yang pemalas dan kurang berusaha ni membuatkan azam aku terkubur begitu sahaja. aku rasa tahun ni tahun yang agak menghambarkan aku. tak apalah, mungkin ni satu langkah nak menghadapi tahun 2012 yang begitu sekali mencabar bagi aku. SPM... Sijil Pendaftaran Mati. wakakah. gerun aku dibuatnya.








tahun ni tahun paling menakutkan aku. SPM, SPM, SPM... aku dah tak boleh main-main lagi. tak boleh main masak-masak dengan adik aku, tak boleh main tali skipping, tak boleh main tenung-tenung mata dengan si dia, tak boleh main game Brick Breaker dalam phone aku tu. hmm. semalam, aku pergi ke sekolah. bila sampai je kat sekolah, jumpa kawan-kawan. bukan main peluk sakan konon rindu, tapi aku tak rindu diaorang pun haha. selepas dengar cikgu membebel kat dewan, aku pergi kelas aku. hm, ramai kawan aku dah tak satu kelas dengan aku. aku pergi check nama aku kat mana. ada empat kelas akaun. dulu aku kelas ketiga. aku takut aku turun kelas. pergi kelas lama, check nama. tapi nama aku tak ada. aku naik pelik bin aneh. mana pulak nama aku? semua kelas aku check, tapi tak ada. aku pergi lah kat cikgu sambil nangis keluar hingus hijau cakap 'cikgu nape nama tite takde?' cikgu kerut kening, 'awak masuk kelas lama awak je lah.' yes, aku stay je kat kelas lama. muka pun bersemangat nak belajar rajin-rajin bila tengok muka guru kelas baru aku. cikgu, saya janji saya akan siapkan kerja sekolah cikgu. hm, janji tu!






jadi, zaman bersuka ria bagi pemudi macam shaye ni tergendala sebentar pada tahun 2012. time to face the real time. okbai.






p/s: Osbon menang hee. Adoh, malam~

2 comments:

mumui said...

happy new year! n ready 4 spm!hehe

Hidayah Delilaz said...

thanks mumui :D