p/s : header yang terlalu simple. macam budak - budak. HAHA tak reti buat header lah! xD

11 December 2011

Majlis Persandingan

assalammualaikum dan selamat sejahtera... serta salam satu malaysia kawan-kawan.




pada hari semalam (Sabtu, 10 Dis), sepupu *dua pupu sebenarnya* aku telah diijabkabulkan dengan isteri tercintanya iaitu kak ain yang comel loteh. aku memang tak dapat pergi majlis nikah mereka sebab ramai sangat nak pergi. jadi aku mengalah lah demni kepentingan sedara mara aku yang lain, WAAAA!!!


dan pada hari ini, majlis persandingan mereka sempat aku 'hadir'  tapi bagi pihak pengantin lelaki (sepupu aku) je. majlis persandingan bagi pihak pengantin perempuan aku tak dapat pergi huhu. kebetulan, mak mertua sepupu aku tu sebenarnya guru sekolah aku hehe. dah jodoh namanya. 






'Pelamin Anganku Musnah' HAHAHA, pelamin yg simple je

ni sepupu merangkap model sambilan aku, KAHKAHKAH

ole-ole untuk tetamu. benda ni diperbuat daripada surat khabar je tau, bukannya kayu

model sambilan aku memperagakan barang hantaran pengantin, haha





eh siapa makhluk ni??? 

sepupuku yang gagah wah wah

begitu secocok sekali, kiutnya kak ain


penyibuk

so sweet :)




aku mampu tangkap gambar-gambar ni dengan hanya menggunakan telefon bimbit murah. tak mampu nak beli DSLR. huhu... sekadar nak menambah post aku je. kbai.






p/s: Post yang paling malas dibuat =='

No comments: