p/s : header yang terlalu simple. macam budak - budak. HAHA tak reti buat header lah! xD

15 November 2011

Surat Ghonyok (Renyuk) buat Yoyong Sayang~

333, jalan jalan cari makan,
taman bunga bungik,
333333 batu terbelah dua,
johorian darul takde.


11 disember 2012


*salah format karangan








assalammualaikum kepada yoyong ku yang tercinta, yang kini berada di mana-mana jua (aku tidak tahu), semoga kau sihat bersama di samping keluarga yang kau cinta bangat~


yoyong...
    yoyong dah mamam ke belum? harap yoyong belum mamam lagi, sbab yayang nak bawa yoyong ke marrybrown nak belanja makan. tak mahulah yoyong kenyang, nanti yoyong tak nak temankan yayang mamam kat sana, hihihi... rindu cangat sangat kat buyong yoyong. yoyong cehat sihat tak? harap-harap yoyong tak sihat sebab yayang nak jaga yoyong cangat sangat sejak dari dulu lagi. yayang nak kasi yoyong mamam ubat. biarlah yoyong baring kat lengan yayang walaupun kepala yoyong sma berat dengan tong gas. yayang tak kecah kisah pun :)


    yoyong tak nakal-nakal kat sana? kalau yoyong nakal, yayang nak majok merajuk dengan yoyong. yayang nak buat bibir muncung dengan terjuih sekali. biar yoyong cakap yayang ni comel bila merajuk, heee cuka suka nyeeee. yoyong, yoyong... yoyong dah tahu tak yang yayang ni dah tak taip peyat pelat lagi bila kita ber'sms'. yoyong sedar tak kan kan kan? heeee, yayang dah tak pelat hihik. 


      yoyong... yoyong rindu dekat yayang tak? yayang rindu sewaktu kita main cubit-cubit pipi dulu. oh schuweetnyer kita masa tu kan. kita tangkap gambar came-came sama-sama, kita kembung pipi sma-sama, kita buat gaya mukabayi (babyface) sama-sama... wahh, schuweet nyer tite berdua. dah manyak banyak masa kita lalui bersama. tak sangka, dah genap sebulan kita bersama :)


ni donkey kita yang baru je sembelih dengan orang asli semalam T.T



       yoyong bila nak balik sini? yayang nak sangat tatap muka yoyong yang comel loteh tu. geram tengok pipi montel yoyong yang banyak lemak berkrim disukai ramai. dah banyak kali yayang kena usha dgn orang-orang kat sini. yayang rimaslah, yayang tak sukalah, yayang fed-up lah yoyong... diaorang selalu cakap yayang ni comel, yayang ni cute, yayang ni cantik, yayang ni beautifool, yayang ni ayu, yayang ni anggun, yayang ni jelita.... hmm.., yayang menci ar. tak suka, tak suka, tak suka! memanglah yayang tahu yang yayang ni cantik, anggun,jelita, and so so on... tapi tak payahlah nak kecoh-kecoh kan? nanti makin ramailah yang nak usha yayang ni. kecian kesian yoyong kan? yoyong mesti cemburu sangat kan? tak apalah, yoyong teruskan cemburu. kan cemburu tu tandanya cayang sayang kan? yoyong sayang yayang kan? jadi, yoyong kena jadi cemburu sangat tau. yayang nak yoyong sayang sangat-sangat, ketad-ketad, sempit-sempit kat yayang :)


    yoyong, sampai di sinilah yayang menggerakkan pen pilot yayang ni. yayang nak kena jimat dakwat pen ni sebab pen ni mahal sangat. kejap lagi yayang nak kena keluar ni. ada orang ajak pergi dating dataran merdeka. saja-saja nak lepak kat situ. okay yoyong, I lap love u so much much! tata, titi, tutu....





yang tak ikhlas,
   Yayang








Nota : Aku tengah bosan =='


Teristimewa buat Myra :*

No comments: