p/s : header yang terlalu simple. macam budak - budak. HAHA tak reti buat header lah! xD

4 November 2011

Hai semua er =='

bismillahhirrahmannirahim...


jap-jap, nak buang kahak dulu... haktuihh~ oh maafkan shaye hohoho~


untuk pengetahuan kamu semua, aku ni baru je belajar nak buat blog sendiri. selalunya aku rajin baca blog blogger yang gila-gila dan banyak isi. contohnya macam blog Faiz Tapit. haha memang kelako gila lembu, dia ni memang suka lembu. blog dia yang paling aku gemar sangat. kebanyakannya berunsurkan lawak yang gila spontan lah. aku pun tak ada otak yang segeliga lawak macam dia. patut dia masuk maharaja lawak mega lah, bhahaha! muka dia pon lawak. tapi paling aku banci  benci, dia minat lisa surihani






 
kau ingat aku menangis ke kalau dia minat Lisa Surihani? 


  dan satu lagi perkara, kalau nak buat blog ni kena ada unsur yang menarik sikit. er sikit ke? aku rasa memang perlukan unsur yang banyakkkkk beno ye idok? tapi macam mana ye aku nak ada isi yang banyak ye? hmmm....

No comments: